Sivut

Vierailtu

sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Lolita

tee minut näkyväksi loisteputkien valoissa,
ota minut aivan kiinni ihoosi

olen pieni Lolitasi
kunnes en enää hengitä ja elämänilo on paennut silmistäni,
laske minut haudan lepoon ja itke ne katkeran suolaiset kyyneleesi,
joita et halunnut minun näkevän

tee minut eläväksi vainajien taloissa,
ota minut
kun

sano minua hauraaksi, lasilinnuksi
nosta minut ilmaan ja lennätä käsivarsillasi,
suutele huuleni tunnottomiksi ja
piirrä lantioni kaari niin, etten koskaan unohda

älä ole minulle "ehkä"
sano minulle "kyllä" ja olen sinulle kaikki

2 kommenttia:

  1. Todella kaunista tekstiä, olet muutenkin niin taitava sanojen käytössä <3 :3

    VastaaPoista
  2. Todella kaunis ja omaperäinen rakkausruno. Etenkin runosi kolmas säkeistö iskee. :)

    VastaaPoista